Przejdź do głównej treści strony
UJ

Pomiar Edukacyjny

Uniwersytetu Jagiellońskiego

logowanie
  • O projekcie
    • Opis projektu
    • Wykładowcy
    • Aktualności
  • Harmonogram zajęć
  • Sylabusy
  • Materiały dydaktyczne
    • Repetytorium ze statystyki
    • Introduction to educational research methodology
    • Analiza danych za pomocą STATA
    • Klasyczna teoria testów
    • IRT Models for Dichotomous Responses
    • IRT Models for Polytomous Response
    • IRT models for Multidimensional Data
    • Eksploracyjna (EFA) + (PCA) analiza czynnikowa
    • Konfirmacyjna (CFA) analiza czynnikowa
    • Test Scaling/Equating
    • Computerized Adaptive Testing (CAT)
    • Optimal Design of Educational Tests
    • Test Validity
    • Differential Item Functioning (DIF)/Item Parameter Drift (IPD)
    • Setting Performance Standard - Criterion-Referenced Test (CRT)
    • Warsztaty z analizy danych, cz. 1
    • Warsztaty z analizy danych, cz. 2
  • Wykłady otwarte
  • Kontakt
ramka nawigacyjna Bieżący baner
  • Pomiar Edukacyjny/
  • Materiały dydaktyczne/
  • Repetytorium ze statystyki/
  • Repetytorium ze statystyki
  • Introduction to educational research methodology
  • Analiza danych za pomocą STATA
  • Klasyczna teoria testów
  • IRT Models for Dichotomous Responses
  • IRT Models for Polytomous Response
  • IRT models for Multidimensional Data
  • Eksploracyjna (EFA) + (PCA) analiza czynnikowa
  • Konfirmacyjna (CFA) analiza czynnikowa
  • Test Scaling/Equating
  • Computerized Adaptive Testing (CAT)
  • Optimal Design of Educational Tests
  • Test Validity
  • Differential Item Functioning (DIF)/Item Parameter Drift (IPD)
  • Setting Performance Standard - Criterion-Referenced Test (CRT)
  • Warsztaty z analizy danych, cz. 1
  • Warsztaty z analizy danych, cz. 2

Pliki do ściagnięcia - część 1

Pliki do ściagnięcia - część 2

© 2010-2023 Uniwersytet Jagielloński
Polityka prywatności Ustawienia ciasteczek
  • Redakcja strony |
  • mapa serwisu |