Na skróty
Terminarz zajęć na rok 2012/2013
Terminarz zajęć na rok 2013/2014
Formularz danych uczestników projektu
Deklaracja przystąpienia do projektu
Semestr I
I.1 PODSTAWY METODOLOGII BADAŃ EDUKACYJNYCH, Introduction to educational research methodology
Repetytorium ze statystyki (Repetitory Course of Statistics) - Andrzej Sokołowski, Sabina Denkowska
Pliki do ściagnięcia - część 1
Pliki do ściagnięcia - część 2
I.1 Introduction to educational research methodology (Wstęp do metodologii badań edukacyjnych) - Rianne Janssen, University of Leuven, Belgia
I.2 Analiza danych za pomocą pakietu statystycznego STAT (Introduction to STATA. Data Processing and Analysis in STATA) - Artur Pokropek, PAN, Warszawa, Polska
II.1 Klasyczna teoria testów (Classical Test Theory) - Jerzy Brzeziński, UAM, Poznań, Polska
Pliki do ściągnięcia - część 1
Pliki do ściągnięcia - część 2
Semestr II
III.1 MODELE POMIARU CECHY UKRYTEJ, Modern Test Theory (IRT)
a. IRT Models for Dichotomous Responses (Modele dla zmiennych 0-1 ) – Ronald K. Hambleton, Univeristy of Massachusetts, USA
b. IRT Models for Polymotous Response (Modele dla zmiennych porządkowych ) – Ronald K. Hambleton, Univeristy of Massachusetts, USA
c. IRT Models for Multidimensional Data (Analiza danych wielowymiarowych) - Wilco Emmons, University of Tilburg, Holandia
III.3 Eksploracyjna (EFA) + (PCA) i konfirmacyjna analiza czynnikowa (CFA) (Exploratory (EFA) + (PCA) and Confirmatory Factor Analysis) (CFA)) - Roman Konarski, Uniwersytet Gdański, Polska
Semestr III
II.2 Wybrane zastosowanie IRT Practical Issues in Educational Measurement
a, b. Test Scaling/Equating (Zrównywanie i łączenie wyników testowych) - Cees Glas, University of Twente, Holandia
c, d. Computerized Adaptive Testing (CAT) (Wyznaczanie poziomów wykonania testów)- Kyung (Chris) T. Han, GMAC, Waszyngton, USA
e. Optimal Design of Educational Tests (Optymalna konfiguracja testów edukacyjnych) - Wim J. van der Linden, Univeristy of Twente, Holandia
f. Test Validity (Walidacja testów) - Stephen G. Sireci, University of Massachussets, USA
Semestr IV
V. 1 Warsztaty z analizy powszechnie dostępnych danych z międzynarodowych badań edukacyjnych np. PISA. Część 1 (perspektywa psychometryczna) ((Part 1 (psychometric perspective)) - Christian Monseur, University of Leuven, Belgia
Exercies macro without PVs SPSS
Warsztaty z analizy powszechnie dostępnych danych z międzynarodowych badań edukacyjnych np. PISA. Część 2 (perspektywa socjoekonomiczna) (Part 2 (socio-economic perspective)) - Maciej Jakubowski, Uniwersytet Warszawski, Polska
Terminarz zajęć na rok 2012/2013
Terminarz zajęć na rok 2013/2014
Formularz danych uczestników projektu
Deklaracja przystąpienia do projektu